اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سوژه مردمی: پیگیری 2 سوژه مردمی شهر صائین‌قلعه در فارس من

فارس من| فرماندار ابهر: مشکلات صائین‌‌‌قلعه را پیگیری می‌کنم

فرماندار ابهر با تکذیب عدم حضور خود در منطقه صائین‌قلعه و با تاکید بر اهتمام ویژه به امور مردم این منطقه گفت: در ایام اخیر و دهه فجر به صورت متناوب در شهر صائین‌قلعه و روستاهای اطراف حضور داشته‌ام.

فارس من| فرماندار ابهر: مشکلات صائین‌‌‌قلعه را پیگیری می‌کنم

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره موضوعات مطرح شده در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس اظهار کرد: تقسیمات شهرستانی الزامات، شرایط و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که باید تمامی جوانب اجتماعی و فرهنگی آن را مدنظر قرار داد، طبیعی است، این امر با لحاظ نظرات کارشناسی در سطح منطقه‌ای، استانی و نهایتا اجماع و پردازش آن در سطح وزارت کشور رسیدگی شده و نسبت به آن تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه در شهر صائین‌قلعه اقدامات متعددی در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام شده است، تصریح کرد: از جمله این اقدامات حل مشکل زمین شهرک صنعتی بود که سال‌ها بلاتکلیف مانده و اخیرا با پیگیری‌هایی که در سطح استانی و کشوری انجام شد این مشکل حل و فصل شد.

وی با اشاره به مشکل اشتغال و معضل بیکاری جوانان گفت: با اتمام مراحل توسعه فازهای تکمیلی یکی از شرکت‌های تولیدی موفق نساجی که پیرامون شهر صائین‌قلعه‌ واقع شده و با بهره‌برداری از خط تولید آن در آینده نزدیک، تعداد افراد شاغل این شرکت به ۸۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

حیدری پیگیری اتمام پروژه استخر صائین‌قلعه را از اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: این پروژه از 12 سال قبل تعطیل بود که با پیگیری‌های به عمل آمده و جذب اعتبار، پروژه در حال تکمیل و طی چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

فرماندار ابهر با تکذیب عدم حضور خود در منطقه صائین‌قلعه و با تاکید بر اهتمام ویژه به امور مردم این منطقه اظهار کرد: در ایام اخیر و دهه فجر به صورت متناوب در شهر صائین‌قلعه و روستاهای اطراف حضور داشته‌ام و یکی از این سفرها در معیت استاندار بود.

علی حیدری تاکید کرد: مشکلات همه مردم شهرستان‌ از جمله صائین‌قلعه را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/73005/ق30/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول